تماس تلفنی آیات موحدی و یزدی برای انتخابات

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی برای هماهنگی و همکاری بین جامعتین در مسئله ورود به انتخابات سال ۹۶ تماس تلفنی خواهند داشت.
خبرگزاری مهر: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی برای هماهنگی و همکاری بین جامعتین در مسئله ورود به انتخابات سال ۹۶ تماس تلفنی خواهند داشت.

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته این تشکل گفت: قرار بود در این جلسه معارفه اعضای جدید انجام شود اما بعضی از اعضای جدید نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند.

وی افزود: آقای محمدتقی رهبر به دلیل بیماری در بیمارستان بستری هستند و آقای دین پرور نیز در سفر بودند که نتوانستند در جلسه روز گذشته جامعه روحانیت حضور پیدا کنند.

وی درباره حجت الاسلام آل هاشم و عضویت وی در جامعه روحانیت مبارز گفت: وی نیز به خاطر عدم حضور در این جلسه عذرخواهی کردند و گفتند بعد از مشورت با دفتر رهبری با توجه به اینکه نماینده مقام معظم رهبری در ارتش هستند، به مصلحت ندانستند که عضویت تشکیلات جامعه روحانیت مبارز را بپذیرند.

مصباحی مقدم گفت: در جلسه دیروز معارفه حجت الاسلام منتظری به عنوان عضو جدید جامعه روحانیت مبارز انجام شد و آقایان محمدی عراقی و قمی به دلیل همزمانی جلسه جامعه روحانیت مبارز با جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که این دو از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند، موفق به حضور در جلسه تشکیلات جامعه روحانیت مبارز نشدند و معارفه آنها به عنوان اعضای جدید انجام نشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته این تشکیلات درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نیز مباحثی مطرح شد، گفت: گزارش کمیته سیاسی این تشکیلات درباره گفتگوهایی که صورت گرفته، ارائه شد.

وی افزود: گزارش ملاقات اعضای حزب موتلفه اسلامی که تقاضای دیدار با اعضای جامعه روحانیت را مطرح کرده بودند و در جلسه گذشته این ملاقات صورت گرفت، از سوی کمیته سیاسی ارائه شد.

مصباحی مقدم گفت: آقایان حبیبی و بادامچیان در دیداری که با اعضای جامعه روحانیت مبارز داشتند، تاکید حزب موتلفه را بر محور قرار دادن جامعه روحانیت مبارز برای هر فعالیت سیاسی از جمله انتخابات را مطرح کردند که مورد تقدیر روحانیت مبارز قرار گرفت، چرا که این موضع همواره، موضع قدیمی این حزب سیاسی است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: دبیرکل و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تقاضا کردند که خیلی سریعتر به موضوع ریاست جمهوری وارد شده و مقدمات لازم برای فعالیت های انتخاباتی را فراهم کنیم.

مصباحی مقدم تصریح کرد: گزارش این دیدار را به اعضای جامعه روحانیت مبارز اعلام کردیم و مقرر شد کمیته سیاسی هر چه سریعتر در پی تقاضای ملاقات سایر گروه های سیاسی، این دیدارها را عملی کرده و گزارش آن را به اعضای جامعه روحانیت ارائه دهد.

وی عنوان کرد: آیت الله موحدی کرمانی نیز در جلسه روز گذشته عنوان کردند با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به صورت تلفنی صحبت می کنم تا مقدمات هماهنگی و همکاری بین جامعتین فراهم شود.


این صفحه را به اشتراک بگذارید